30. November 2018
Aastal 2018 läbi viidud SEB noorte uuringus selgus, et ainult 1% kuni 25-aastastest noortest tegelevad ettevõtlusega ning vaid 4% plaanivad tulevikus hakata ettevõtjaks.
Samas näeme kõrvalt trendi, kus turunduskampaaniad liiguvad üha enam digikanalitesse ning sotsiaalmeediast on saanud arvestatav meedium, mille vahendusel oma sõnumit kuvada ning toote-teenuse müüki kasvatada. SEB otsustas teha julge sammu, tuua ettevõtluse noortele lähemale ning asetada see neile mõistavasse konteksti.
Selle raames otsis SEB rohelisi influencereid, kes soovivad oma sotsiaalmeedia kanalite kaudu veelgi suurema vaatajaskonnani jõuda ning oma brändi kasvatada. Konkursist võttis kahe nädala jooksul osa rohkem kui 250 noort, kellest valiti välja 25 loomingulisemat noort, kellele SEB pakub sotsiaalmeedia koolitust. Koolitusprogramm toimub SEB innovatsioonikeskuses ning päeva jooksul jagavad oma teadmisi oma ala spetsialistid nii sisuloome kui ärivaldkonnast.
