SEB toetab ettevõtlikke noori

Aastal 2018 läbi viidud SEB noorte uuringus selgus, et ainult 1% kuni 25-aastastest noortest tegelevad ettevõtlusega ning vaid 4% plaanivad tulevikus hakata ettevõtjaks.

Samas näeme kõrvalt trendi, kus turunduskampaaniad liiguvad üha enam digikanalitesse ning sotsiaalmeediast on saanud arvestatav meedium, mille vahendusel oma sõnumit kuvada ning toote-teenuse müüki kasvatada. SEB otsustas teha julge sammu, tuua ettevõtluse noortele lähemale ning asetada see neile mõistavasse konteksti.

Selle raames otsis SEB rohelisi influencereid, kes soovivad oma sotsiaalmeedia kanalite kaudu veelgi suurema vaatajaskonnani jõuda ning oma brändi kasvatada. Konkursist võttis kahe nädala jooksul osa rohkem kui 250 noort, kellest valiti välja 25 loomingulisemat noort, kellele SEB pakub sotsiaalmeedia koolitust. Koolitusprogramm toimub SEB innovatsioonikeskuses ning päeva jooksul jagavad oma teadmisi oma ala spetsialistid nii sisuloome kui ärivaldkonnast.

 

Seotud uudised

Ettevõtlusõppe programm toetab koostööd

27. aprill 2016

Ettevõtlikkuse arendamise vajadus ja ettevõtlusõpe on viimasel ajal saanud mitmesugustel foorumitel ja ajakirjanduses järjest rohkem tähelepanu. Küsisime programmi sisutegevustega seotud õppejõududelt: Mis on just selle ettevõtlusõppe programmi tugevused?…

Silberauto toetab stipendiumitega TTÜ magistrante

26. september 2017

Silberauto on juba pikka aega toetanud TTÜ üliõpilasi erinevate meetmetega. Sel aastal on ettevõte välja pannud kaks stipendiumit. Silberauto magistriõppe stipendium on mõeldud TTÜ tehnikaalade või ärinduse õppesuuna…

Ajujahi alanud hooaeg ootab ettevõtlikke ideid

16. september 2014

Alanud on äriideede konkursi Ajujaht uus hooaeg, mille võitjaid ootab 2015. aasta kevadel 50 000-eurone auhinnafond. EAS korraldab Ajujahti Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest, konkursi partner on SEB. EASi juhatuse…