SEB Kasvuprogrammi läbisid esimesed 12 ettevõtet

SEB avas kevadel Tallinnas Innovatsioonikeskuse, mille eesmärk on aidata kaasa ettevõtetel arendada oma äritegevust ja tõsta konkurentsivõimet. Seeläbi soodustada ka Eesti kiiremat majanduskasvu. Innovatsioonikeskuse tuumaks on spetsiaalne Kasvuprogramm, mis aitab ettevõtetel astuda oma äritegevuses samm edasi juba kolme kuni kuue kuu jooksul.

„Meie eesmärgiks on tuua start-upide maailmas efektiivseks osutunud töömeetodid traditsioonilistesse ettevõtetesse ning viia ettevõtluses uuendusi ellu kordades kiiremini, kui see hetkel toimub,“ ütles SEB panga juht Allan Parik.

Esimesed 12 ettevõtet on Kasvuprogrammi juba läbinud ning 29. augustil esitlesid nad kokkuvõtet programmis kogetust Innovatsioonikeskuse auditooriumis.

SEB Kasvuprogramm koosneb viiest õppemoodulist, mis katavad teemasid kasvuootuse ja innovatsioonikultuuri ehitamisest kuni 100 päeva tegevusplaani loomiseni. Kui varasemalt oli ettevõttel plaan kasvada 10 protsenti, siis pärast programmi läbimist võib ettevõte kasvada suisa kuni kümme korda.

2017. aasta kevadel osalesid Kasvuprogrammis ADM Interactive, Omniva, BDO Eesti, Opus Online, Frontier Hockey, Ragn-Sells, Idea Group, Tallinn Dolls, Iglusaun, Volvo Estonia, Nordnet ja Võrguvara.

Tallinn Dolls’i juht Mari Martin ütleb, et programm andis neile võimaluse suuremalt mõelda. Nende eesmärk oli teha tootmistsükkel võimalikult lihtsaks. Programmis said nad nii oma oskusi lihvida kui ka palju detaile enne arendusetappi läbi mängida. Mari soovitab ka teistel tööstusharudel julgemalt digilahenduste poole pöörduda.

Eesti postiettevõtte Omniva idee on pakkuda oma e-arvete klientidele suuremat lisaväärtust ning kasvatada nii oma ettevõtte käivet. Omniva digiäri juhi Sander Aasna sõnul on Kasvuprogramm mõeldud nendele ettevõtjatele, kes ei rahuldu keskpärasega.
„See andis eelkõige väga head tööriistad, kuidas struktureeritumalt ja süsteemsemalt oma ambitsioone ellu viia. Lisaväärtusena saime veel tänu programmile teha organisatsioonile suhtumise osas korraliku ehk siduda oma kogemus startupiliku mõteviisiga, mis on üks edu aluseid,“ lisas Sander.

„Meie peamine ootus ettevõttele, kes soovivad liituda Kasvuprogrammiga on ambitsioon kasvada ja osaleda meeskonnana, panustades umbes 20 tundi oma tööajast kahe kuu jooksul Kasvuprogrammi,“ lisas SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk.
Siim lisas, et trend on liikumas sinnapoole, et ka teised edasi pürgivad ettevõtted loovad enda ja oma klientide edasiaitamiseks sarnaseid võimalusi – nii ei püsi meie majanduskasv üksikutel tippudel, vaid laiapõhjalisel ettevõtjate ringil.

Kasvuprogrammiga on SEB võtnud eesmärgiks olla ettevõtete tulevikuplaanide sünni juures ning toetada suurte mõtete ja ideede teostamist. SEB on pankadest esimene ja ainus, kes sellist programmi oma klientidele pakub.

5. septembril tutvustame SEB Kasvuprogrammi uut vooru ja avame kandideerimise kodulehel http://www.seb.ee/ariklient/kasvuprogramm.
Kõik huvilised on oodatud kell 9.30 – 11.00 Innovatsioonikeskuse auditooriumisse avatud loengutesse. Kasvuprogrammi tutvustab Euroopa Innovatsiooniakadeemia president Alar Kolk.

 

Seotud uudised

SEB Innovatsioonikeskuses arendati aastaga 24 uut äriideed

19. aprill 2018

SEB juhi Allan Pariku sõnul on Innovatsioonikeskus SEB panus Eesti jätkusuutliku ja laiapõhjalise majanduskasvu kindlustamiseks läbi ettevõtjate toetamise ning koostöö elavdamise. SEB juhi Allan Pariku sõnul on Innovatsioonikeskus…

Tallinnas toimub Innovatsioonilabor 2015

2. märts 2015

Teisipäeval, 3. märtsil korraldab SEB teist korda seminar-töötoa Innovatsioonilabor 2015 (iLab 2015), kus Euroopa hinnatud ja kogenud ärijuhid, innovaatorid ning ettevõtluskonsultandid jagavad inspireerivaid edulugusid, praktilist infot ja kasulikke…

SEB toetab ettevõtlikke noori

30. november 2018

Aastal 2018 läbi viidud SEB noorte uuringus selgus, et ainult 1% kuni 25-aastastest noortest tegelevad ettevõtlusega ning vaid 4% plaanivad tulevikus hakata ettevõtjaks. Samas näeme kõrvalt trendi, kus…