Tulemas on koostöövõrgustiku esimene seminar

15. novembril kell 14.00-17.00 toimub Kaubanduskojas (Toom-Kooli 17, Tallinn) laiendatud koostöövõrgustiku seminar, mille eesmärgiks on sõnastada selgemaid suundi ja täpsemaid eesmärke väärt ideede paremaks rakendamiseks. Mõte ikka selles, et kasvaks rohkem ettevõtliku hoiakuga inimesi ja noored saaksid enam tuge ning inspiratsiooni oma ideede teostamiseks! Ootame kõigilt võrgustiku partneritelt osalemise/mitteosalemise kohta tagasisidet hiljemalt 7. novembril!

Kõigile uutele võrgustiku liikmetele anname kätte raamitud partnertunnistused.

Seminari sisuline pool on planeeritud järgnevalt:
• Heade kogemuste jagamine
• Väärt ideede jäädvustamine
• Edasiste sammude kokkuleppimine

Selleks, et kokkusaamine toimuks võimalikult tõhusalt, palun tee väike eeltöö:
• Milline on minu isiklik või meie ettevõtte/asutuse õnnestunud kogemus (ja kui seda täna veel pole, siis on see ju ees☺) seoses laste ja noorte ettevõtlikkuse toetamisega või koostööst koolide ja õpetajatega.
• Mõte, mida võiks proovida seoses ettevõtlusõppe/ettevõtete ja kooliõpilaste ühistöö/arendamisega (kuuldud/nähtud kogemus mujalt, loetud hea idee vms).
• Ettevõtlusõppe hetkeseisu paremaks mõistmiseks, tutvu ka 12.09. Kaubanduskojas toimunud Ettevõtlusõppe Mõttekoja ühisarutelu memo jt materjalidega. Leiad need siit >>

Seminari tervituskohv algusega kell 13.45 ootab teid Kaubanduskoja II korruse saalis.

Palume tagasisidet osalemisest/mitteosalemisest hiljemalt 7. novembriks e-posti aadressile: kadi.vellner@koda.ee või telefonil: 60 400 66.

Kohtumiseni seminaril!

Seotud uudised

“Unistused ellu!” esimene seminar oli innustav!

10. detsember 2012

15. novembril toimus Kaubanduskojas esimene ettevõtete koostöövõrgustiku "Unistused ellu!" seminar. Kokku oli osalejaid ligi 50 ja häid mõtteid tuli kuhjaga. Suur tänu kõigile seminaril osalenutele ja kaasamõtlejatele! Pilte…

Tulemas seminar „Tuleviku tarbijate kujundamine õppeprotsessis”

21. oktoober 2015

3. novembril korraldab tarbijakaitseametseminari„Tuleviku tarbijate kujundamine õppeprotsessis”. Järgnevatel aastatel seatakse järjest rohkem tähelepanu ettevõtlikkuse, loovuse ja algatusvõime arendamisele. Seda enam on oluline juba praegu uurida, kuidas oleks võimalik…